هام جداً

العودة   zakiworld forums منتديات عالم ذكي > البحث في المنتدى

مواضيع مختارة
منتدى سلام بعد التعديل يلا سجلووووووووو
أســئلهـ للأع ـضاااء ,,, يـاليـت الكل يجاوب .
Télécharger Ares Regular 2.0.9 GRATUIT
ريال مدريد ينتصر على ضيفه فالنسيا بـ 2-1
قصة: جنود الحق
(الكنافة بالقشطة) بالصور
اختبار الغباء باللهجة المصرية
أطول مدة بقي فيها شخص بدون طعام أو ماء

عرض النتائج 1 إلى 200 من 8988
استغرق البحث 0.35 ثواني.
البحث: المشاركات بواسطة: Nodi
المنتدى: دردشات 22 - 04 - 2017, 04:24
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى:  حوار وترحيب  06 - 01 - 2016, 21:20
مشاركات: 4
المشاهدات: 7,606
أرسلت بواسطة Nodi
رد: اعادة تواصل :d

ياريت تشغلوا اوبشن ان اي حد مافيش بينكم mutual friend يقدر يعملكم add : )
المنتدى:  حوار وترحيب  25 - 01 - 2015, 20:36
مشاركات: 4
المشاهدات: 7,606
أرسلت بواسطة Nodi
اعادة تواصل :d

مبدئياً انا مش جاية عشان يترحب بيا :D
معرفش الموضوع ده هل ده مكانه المناسب أو لا
بس بما انه بقالي زمن مدخلتش هنا وفي ناس كتير كنت اعرفها و تواصلنا سوا انقطع من سنين
لكن لازلت علي تواصل كويس...
المنتدى: تسلية ومرح 25 - 01 - 2015, 20:15
مشاركات: 13,606
المشاهدات: 772,061
أرسلت بواسطة Nodi
رد: ايش يقربلك هذا الاسم؟؟!!

زميلي في الجامعة
ندي
المنتدى: دردشات 25 - 01 - 2015, 20:09
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

بجد يا جماعة انا مش قادرة ابطل ضحك
احنا كنا كدا ازاي سبحان مُغير الاحوال
:d
المنتدى: دردشات 09 - 07 - 2012, 23:37
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: دردشات 09 - 07 - 2012, 22:12
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: دردشات 24 - 08 - 2011, 04:23
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

الثانوية للجدعان هههههههههههههههههههه
انا بدأت دروس ومش عارفة انظم مواعيد نومي مع دراستي وحاسة باني خايفة اوي
ربنا معانا كلنا
المنتدى: الساحة العامة 19 - 08 - 2011, 04:25
مشاركات: 25
المشاهدات: 3,439
أرسلت بواسطة Nodi
رد: الكاميرا الخفـيه ..اول حلقة ..

فكــرة جمـيـلة بس تعرف انا ضحكت علي كلامك اكـتر ما ضحكـت عالمقلب اللي اتعمـل فيها
لانك مدخل المصري مع اللبناني و عامل كوكتيل =)) فكان مفروض تكشفك من اول كلمات ليك
بس تعيش وتتعلــم :d
ثانكس عـ...
المنتدى: دردشات 17 - 08 - 2011, 15:41
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

ياااااااااه انتي لسه عايشة يابنت انتي :na:
انا كويسة الحمدلله واخباري كلها مفيهاش جديدة
داخلة تانية ثانوي وبستعد بقي
ربنا معايا ومعاكوا
المنتدى: دردشات 17 - 08 - 2011, 03:09
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: دردشات 17 - 08 - 2011, 03:08
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

هههههههههههه لا وانت الصادق
كانت بتاعة مريم
كانت بتخضني اصلاً بيها
انا جتلكوا اهوه بس وراية ثانوية حبيت اسلم عليكوا واقولكوا الوداع =))
المنتدى: دردشات 17 - 08 - 2011, 03:06
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

انتي مين بقي من الشلة القديمة لانه اليوزر بتاعك متغير تقريباً .
المنتدى: دردشات 09 - 04 - 2011, 07:33
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بداية مش عارفة ابتدي منين ولا اقول ايه
بس عايزة اقول كلام كتير يمكن لو مهما كتبت مش هيكفي بجد ومش هيبقي كل اللي في قلبي
وحشتني شلة المصريين اوي اوي
فين ايمان...
المنتدى: نشرة الأخبار 04 - 03 - 2010, 22:22
مشاركات: 42
المشاهدات: 4,376
أرسلت بواسطة Nodi
رد: كن مشرفًا بدون قيود

فكـرة جميلة ..

إنكـوآ تزودوآ عدد المشرفين..

وانا متابعة معاكـوآ ..

خـآلص تحياتي
المنتدى: عالمها الخاص 18 - 02 - 2010, 20:49
مشاركات: 54
المشاهدات: 4,790
أرسلت بواسطة Nodi
رد: شات بناتى .. ( للرغى )

أهلاً يـا الآء

إحنـآ الحمدلله بخـير وأنتي اخبـارك إيـــه ؟؟
المنتدى: عالمها الخاص 18 - 02 - 2010, 19:41
مشاركات: 54
المشاهدات: 4,790
أرسلت بواسطة Nodi
رد: شات بناتى .. ( للرغى )

موافقــة ويلا نبدأ نســأل أسئلة بناتي

هســأل نور بتحــبي يا نور

تتكلمي مع مين اكتر في حياتك وفي خصوصياتك كبنت لمامتك اكتر ولا لباباكي ؟؟
المنتدى: عالمها الخاص 17 - 02 - 2010, 04:28
مشاركات: 54
المشاهدات: 4,790
أرسلت بواسطة Nodi
رد: شات بناتى .. ( للرغى )

توبيك جميل يا نور وفكـرته جميلة ألف ألف شكـر ليكي ومتـآبعة معاكوآ بـأذن الله
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 17 - 02 - 2010, 04:25
مشاركات: 1,544
المشاهدات: 102,868
أرسلت بواسطة Nodi
رد: عمارة الاعضاء

محدش طيب غيرك والله ، زمن الطيبين خلص الله يرحمه :9w1p3cib5lun:
المنتدى: دردشات 10 - 02 - 2010, 17:37
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: نشرة الأخبار 10 - 02 - 2010, 04:29
مشاركات: 7
المشاهدات: 1,309
أرسلت بواسطة Nodi
رد: الردود والمواضيع السبام ~

علي أسـآس اللي بيدخلوآ السايت 100 %

وبعدين أصلاً كل واحد حر يرد بالرد اللي يعجبه

مثلاً واحد قرأ الموضوع معندوش وقت يعلق يعمل ايهـ:yin-yang:

واللي موش حابب الردود ( شكراً / يسلمو/..) يكتب...
المنتدى: الساحة العامة 15 - 01 - 2010, 14:10
مشاركات: 30
المشاهدات: 9,872
أرسلت بواسطة Nodi
رد: .~♥.كيفية وضع خلفيه للموضوع .♥~.

مـرسي علي التوبيك الجميل يـآ سكــر http://dvd4arab.maktoob.com/smile1/0.gif

والـشرح حـلو . .
المنتدى: دردشات 01 - 01 - 2010, 01:15
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

أولاً نشرت المـوقع هنـآ علشـآن أفروديت العـآلم تسجـل فيهـ

وتتكلمـ مع الـعـضو أنــآ كدهـ علشـآن هو حـآبب يتكلمـ معـآهـآ في اللي حـصل

ولأنهـ موقوف مينفعش يدخــل هنــآ فلازم يكون فيه حـل علشان...
المنتدى: دردشات 25 - 12 - 2009, 01:56
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: دردشات 04 - 12 - 2009, 17:23
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

اهـ قريت الموضوع بتـآع ايقــآفهـ

تعرفي انــآ بفكر اعمـل ايهـ ^^"
المنتدى: دردشات 04 - 12 - 2009, 16:57
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

هـآي يـآ بنــآت

إزيكوآ ؟

الآء هو محمد أتوقف ليهـ ؟
المنتدى: دردشات 29 - 11 - 2009, 16:55
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

تمــآم الحـمدلله وأنتـوآ ^^"

إيه اخبـآر العيد والدراسة هتبدأ أمتي عندكوآ ؟
المنتدى: تسلية ومرح 28 - 11 - 2009, 21:10
مشاركات: 112
المشاهدات: 8,422
أرسلت بواسطة Nodi
رد: سمعك تقيل

شمـوع إيهـ:((
المنتدى: تسلية ومرح 28 - 11 - 2009, 20:41
مشاركات: 13
المشاهدات: 1,828
أرسلت بواسطة Nodi
رد: سوري ام سعودي ؟

ههههههههههههههه مفيش انجليزي خالص :((
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 28 - 11 - 2009, 18:48
مشاركات: 1,544
المشاهدات: 102,868
أرسلت بواسطة Nodi
رد: عمارة الاعضاء

هههههههههههههه وانت أخرك كنــآس قدام العمارة :((
المنتدى: دردشات 28 - 11 - 2009, 18:06
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

هـــــــــآي

هـل يوجــد أحــد :((
المنتدى: تسلية ومرح 30 - 10 - 2009, 01:51
مشاركات: 74
المشاهدات: 11,087
أرسلت بواسطة Nodi
رد: مســابقة الســـؤال والجـــواب الســـريع!!!

نـآبليـون بونــآبرت :((

من هوو قـآئد الأسطول الأنجليزي الـذي دمر الأسطـول الفرنسي في موقعـة أبي قير الـبحريـة ^^"
المنتدى: دردشات 30 - 10 - 2009, 01:22
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

هــآآي

يـآ بنــآت / شبــآب

إزيكـوآ / عـآملين إيهـ ؟

ليكوآ وحشـة والله

إن شـآء الله يـآ الآء بس حـآلياً إحنــآ في درآسـة ومعظمنــآ في شهــآدآت ^^"
المنتدى: ساحة التصاميم 30 - 10 - 2009, 01:16
مشاركات: 13
المشاهدات: 1,894
أرسلت بواسطة Nodi
رد: اول تصميم لي بالمنتدى...

...........

هــآآي

مــآشــآء الله ليكي مستقـبل في الـتصميمـ ^^"

بـس صـرآحـة الألـون كـلهــآ مش متنــآسقـة مع بعض أبداً

والمـسـآفـآت بين كلمـآت أحلي عـآلم .. عـآلم زكي صغيرة
المنتدى: عالم الأدب 30 - 10 - 2009, 01:07
مشاركات: 17
المشاهدات: 2,201
أرسلت بواسطة Nodi
رد: نجوت من الموت "كان يوم موش معدي"

يــآ معــآذ أنت طوول عمـرك متشأئم فيهـ يووم كنت كدهـ ريلكـس وهـآدي أبداً :((

المهمـ حمدلله علي السلامـة ان شـآء الله اللي يكـرهوك ^^"
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 30 - 10 - 2009, 01:00
مشاركات: 7
المشاهدات: 1,521
أرسلت بواسطة Nodi
رد: اريد ترحيب حااااااااااااااااااااااااار

http://i80.servimg.com/u/f80/13/00/04/44/39819510.gif

TO ZaKi WOrLD
المنتدى: صف الهندية , اليابانية , والصينية 30 - 10 - 2009, 00:55
مشاركات: 27
المشاهدات: 5,631
أرسلت بواسطة Nodi
رد: ...أسمك بالياباني..

هههههههههههههههههههـ الـدلع أريكــة :((

مـرسي يـآ عسوولـة علي الـموضوع

وان شــآء في انتظـآر جديدك ^^
المنتدى: تسلية ومرح 16 - 10 - 2009, 01:00
مشاركات: 2,968
المشاهدات: 182,088
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 15 - 10 - 2009, 01:04
مشاركات: 1,544
المشاهدات: 102,868
أرسلت بواسطة Nodi
رد: عمارة الاعضاء

هــآآيوو يـآ جيـرلـزز

إزيـكوآآ عــآملينـز إيـهـ :((
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 15 - 10 - 2009, 01:03
مشاركات: 4
المشاهدات: 1,163
أرسلت بواسطة Nodi
رد: حمله اتحاد الديابية والتيموريه على الفيس بوك

عـفواً بـس أنــآ جيــرل يــآ فرعـون ^_^
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 15 - 10 - 2009, 01:01
مشاركات: 4
المشاهدات: 1,163
أرسلت بواسطة Nodi
رد: حمله اتحاد الديابية والتيموريه على الفيس بوك

عفواً يـآ عسوولـة

بـس لآزم تقوولـي رأيـك ^^"

صحيح أنتـي مع ميـن فيهمـ التيموريـة ولآ الـديـآبيهـ >> أنـآ مع ربنــآ :((<<
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 15 - 10 - 2009, 00:59
مشاركات: 24
المشاهدات: 4,334
أرسلت بواسطة Nodi
رد: 凤 .. أشيـــــــــــاء ( لا ) تحلم بها .. 凤

عـفواً

إن شــآء الله مـرآد ^^"

شكراً علي مـرورك نـورت
المنتدى: تسلية ومرح 15 - 10 - 2009, 00:58
مشاركات: 110
المشاهدات: 7,651
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: تسلية ومرح 15 - 10 - 2009, 00:57
مشاركات: 112
المشاهدات: 8,422
أرسلت بواسطة Nodi
رد: سمعك تقيل

غـيرآنـآآ منـي ليهـ يـآخـتي ^^"
المنتدى: ديوان القصائد والشعر 15 - 10 - 2009, 00:55
مشاركات: 89
المشاهدات: 105,523
أرسلت بواسطة Nodi
رد: مسابقــة همـــس القوافي الأولى .. للخواطر والأشعار .. ...!!!

خــلآص أنــآ جتلــي فكـرة بمــآ إنهـ كـلهـ مشغـوول في الـدرآسـة وعندهـ ظروف

فخـلووآ النتــآئج في أجــآزة نصـف السنـة ^^"

وكمــآن تخـلووآ لكـل وآحد الـحق في إنهـ يشتـرك وكمـآن في إنهـ يغير...
المنتدى: تسلية ومرح 05 - 10 - 2009, 01:17
مشاركات: 2,968
المشاهدات: 182,088
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: تسلية ومرح 02 - 10 - 2009, 18:09
مشاركات: 2,968
المشاهدات: 182,088
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: تسلية ومرح 02 - 10 - 2009, 04:26
مشاركات: 2,968
المشاهدات: 182,088
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: تسلية ومرح 02 - 10 - 2009, 03:51
مشاركات: 2,968
المشاهدات: 182,088
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: تسلية ومرح 01 - 10 - 2009, 01:12
مشاركات: 2,968
المشاهدات: 182,088
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: الساحة العامة 30 - 09 - 2009, 20:12
مشاركات: 75
المشاهدات: 8,766
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى:  حوار وترحيب  30 - 09 - 2009, 19:54
مشاركات: 18
المشاهدات: 2,395
أرسلت بواسطة Nodi
رد: إلغاء الشات

علي أسـآس إني قـريت أفكــآرك :((
المنتدى: ديوان القصائد والشعر 30 - 09 - 2009, 19:26
مشاركات: 89
المشاهدات: 105,523
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: تسلية ومرح 30 - 09 - 2009, 18:59
مشاركات: 112
المشاهدات: 8,422
أرسلت بواسطة Nodi
رد: سمعك تقيل

حـرآميـة يلهووي أجـرووآ يـآ عيـآلـ :((
المنتدى: تسلية ومرح 30 - 09 - 2009, 18:53
مشاركات: 110
المشاهدات: 7,651
أرسلت بواسطة Nodi
رد: ღ ღالامبراطورة ღ ღ

أقوول ايهـ ربنــآ *****:((

22222
المنتدى:  حوار وترحيب  30 - 09 - 2009, 18:48
مشاركات: 18
المشاهدات: 2,395
أرسلت بواسطة Nodi
رد: إلغاء الشات

شهــرين شـويـة خليهمـ أربعـة ، خمـسـة ، ممـكن سنــة عــآيزين قـوآنين شديدة

عـآيزين نطفـش الأعضـآء من المنتدي بـأي شكـل :((

.........

طـبعـاً أنـآ ضـد الأقتـرآح دهـ تمـآمـاً

لأنهـ...
المنتدى: تسلية ومرح 30 - 09 - 2009, 18:13
مشاركات: 2,968
المشاهدات: 182,088
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: تسلية ومرح 30 - 09 - 2009, 17:23
مشاركات: 74
المشاهدات: 11,087
أرسلت بواسطة Nodi
رد: مســابقة الســـؤال والجـــواب الســـريع!!!

فيــن الـسـؤال يـآخـتي << قـآل البت هتجـآوب مـآ علينــآ ^_^

ســؤالي

مـن هوو قـآئد الـحملـة الفرنسيـة علي مـصر ^^"
المنتدى: تسلية ومرح 30 - 09 - 2009, 17:19
مشاركات: 14
المشاهدات: 1,945
أرسلت بواسطة Nodi
رد: من1 ..........5 واكشف عن سرك

22222222222

مـرسي يـآ عسوولـة علي الجيمـ
المنتدى: تسلية ومرح 30 - 09 - 2009, 17:19
مشاركات: 2,968
المشاهدات: 182,088
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: تسلية ومرح 30 - 09 - 2009, 17:18
مشاركات: 1,819
المشاهدات: 104,312
أرسلت بواسطة Nodi
رد: ادخل اغرس لنفسك نخلة فى الجنة

ســـبح ـ،ـآن الله وبــح‘ـــــمدهـ سبـــح ـ،ـآن الله الــع‘ـظيم
المنتدى: تسلية ومرح 30 - 09 - 2009, 17:17
مشاركات: 446
المشاهدات: 52,984
أرسلت بواسطة Nodi
رد: كـرسي الآعتراف .. ~

هــآآ وصلتــوآ لـحد فيــن كدهـ ^^"
المنتدى: تسلية ومرح 30 - 09 - 2009, 17:16
مشاركات: 1,819
المشاهدات: 104,312
أرسلت بواسطة Nodi
رد: ادخل اغرس لنفسك نخلة فى الجنة

ســــــــــــــــــبح ـ،ـآن الله وبــح‘ـــــمدهـ سبـــــــــح ـ،ـآن الله الــع‘ـظيم
المنتدى: تسلية ومرح 30 - 09 - 2009, 17:15
مشاركات: 1,819
المشاهدات: 104,312
أرسلت بواسطة Nodi
رد: ادخل اغرس لنفسك نخلة فى الجنة

ســــــــــــــــــبح ـ،ـآن الله وبــح‘ـــــمدهـ سبـــــــــح ـ،ـآن الله الــع‘ـظيم
المنتدى: تسلية ومرح 30 - 09 - 2009, 17:14
مشاركات: 5,386
المشاهدات: 268,958
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: تسلية ومرح 30 - 09 - 2009, 17:02
مشاركات: 2,968
المشاهدات: 182,088
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: تسلية ومرح 30 - 09 - 2009, 16:59
مشاركات: 2,968
المشاهدات: 182,088
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: تسلية ومرح 30 - 09 - 2009, 16:52
مشاركات: 2,968
المشاهدات: 182,088
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: تسلية ومرح 30 - 09 - 2009, 16:45
مشاركات: 2,968
المشاهدات: 182,088
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: تسلية ومرح 30 - 09 - 2009, 16:37
مشاركات: 2,968
المشاهدات: 182,088
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: دردشات 30 - 09 - 2009, 02:27
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

شـوفتـوآ يـآ عيـآل الكلامـ إللي في شريط الأهداءات :((

يقصدوآ بالكلآمـ دهـ كلهـ >> يـآ ويلـهـ يـآ سـوآد ليلـهـ اللي خـآلف القوآنيـن وأنـآ مش هنـآ:(( <<

الله يكون في عـونكـوآ يـآ ضحـآيـآ التوآقيع...
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 29 - 09 - 2009, 03:07
مشاركات: 1,544
المشاهدات: 102,868
أرسلت بواسطة Nodi
رد: عمارة الاعضاء

هـآآي يـآ بنــآت عـآيزة خدمة منكمـ

فيهـ حد يعـرف واحدة إسمهـآ كوول جيرل ودهـ ملفهــآ

http://www.zakiworld.com/ar/vforum/member.php?u=2842

أى حد يعرفهـآ أو علي إتصـآل بيهـآ يقوولي
المنتدى: ديوان القصائد والشعر 28 - 09 - 2009, 20:06
مشاركات: 89
المشاهدات: 105,523
أرسلت بواسطة Nodi
رد: مسابقــة همـــس القوافي الأولى .. للخواطر والأشعار .. ...!!!

ههههههههههههههههـ ربنــآ يهديكـوآ يــآرب
المنتدى: تسلية ومرح 27 - 09 - 2009, 03:35
مشاركات: 2,968
المشاهدات: 182,088
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: تسلية ومرح 27 - 09 - 2009, 03:19
مشاركات: 1,819
المشاهدات: 104,312
أرسلت بواسطة Nodi
رد: ادخل اغرس لنفسك نخلة فى الجنة

سبــــــحــــــــــــــــــــــآن الله وبـــــــحـمده سبحـــــــآن الله العظيم

سبــــــحــــــــــــــــــــــآن الله وبـــــــحـمده سبحـــــــآن الله العظيم

سبــــــحــــــــــــــــــــــآن...
المنتدى: تسلية ومرح 27 - 09 - 2009, 03:16
مشاركات: 110
المشاهدات: 7,651
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: تسلية ومرح 27 - 09 - 2009, 03:14
مشاركات: 2,968
المشاهدات: 182,088
أرسلت بواسطة Nodi
رد: مباراة كرة قدم بين الاعضاء والعضوات .. لعبه حماسيخ جدا

يلآ يــآ جـيرلـزز عـآيزين نجيب جوووون في الـعيـآل دوولـ

علشـآن الحقد والشمـآتة أصلي عـآرفـآهمـ:((

111111
المنتدى: تسلية ومرح 27 - 09 - 2009, 03:13
مشاركات: 11
المشاهدات: 1,919
أرسلت بواسطة Nodi
رد: لعبة اسابيع الاعضاء (للاذكياء فقط)

والله بمــآ إني مش فـآهمـة حـآجـة خـآلص بس مـآ علينـآ هلعب بردهـ :((

مـرسي يـآ عسوول علي الـجيمـ ~

والـجمعـة <<كدهـ مـآشية صح ولآ إيهـ :((
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 26 - 09 - 2009, 18:37
مشاركات: 1,544
المشاهدات: 102,868
أرسلت بواسطة Nodi
رد: عمارة الاعضاء

كـويسـة وانتي وحشـني والله يـآ عيـآل ^^"
المنتدى: دردشات 26 - 09 - 2009, 17:17
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

هههههههههههههههههـ 88 سـآعـة بس أنـآ فـآكرآكـي بتقعدي أكـتر :((

لآ أنـآ بدعيلك يـآختي :((
المنتدى: دردشات 26 - 09 - 2009, 17:16
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

كـويسـة يـآ بت يـآ هبـة وانتي إزيــك ؟
المنتدى: دردشات 26 - 09 - 2009, 00:43
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

إزيــــــك يـآ ميمــآ ، إيهـ أخبــآرك <<أوعي تقوولي زفت أصلي بيجيلي حســآسية من الكلمــة دي :((

عـآملة إيهـ مع المذآكــرة المنـآهج سهلة ولا معقدة وتجيب إغمــآء :((

ربنـآ يوفقك ويعينك يـآبنتي...
المنتدى: دردشات 26 - 09 - 2009, 00:41
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

أهلاً يـآ دينــــــــآ إزيــك يـآبت محــــــدش بيشوفك يعني

مختفيـة كدهـ ليه زي مـآ تكون الأرض أنشقت وبلعتك قوولي آمين :((

إيهـ أخبــآرك ، عــآملة إيهـ ؟

يـآعيـآل الدراسـة قربت تبدأ والله...
المنتدى: دردشات 26 - 09 - 2009, 00:38
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

هههههههههههههه جـآلك المرض ولآ خـآيفة علي نفسك :((
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 24 - 09 - 2009, 00:04
مشاركات: 24
المشاهدات: 3,220
أرسلت بواسطة Nodi
رد: مشكلة بمنتدانا العزبز ادخلوا قبل فوات الاوان

تمــآم أنــآ معــآكي في كــلامك بـس إذآ حـد رد بيقـولـوآ شكراً

لكــن لــوو دخــل ومـنزلش رد فــأكيد مــآ قرأش الموضوع بــآلـكـآمل أو مــعجـبوش

........
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 22 - 09 - 2009, 22:55
مشاركات: 26
المشاهدات: 3,245
أرسلت بواسطة Nodi
رد: لمن قال انا فاشل فليتفضل بالدخول

مــآشــآء الله مــوضــوع جمــيل

وصــرآحـة فكـرة إلأقتبــآســآت علي الــمـوآقف إللي حصلت في حيـآتنــآ

كدليل إنــهـ لآ يـووجد شيء إسمهـ فشــل كــآنت حــلوة

والــفشــل هـوو بدآيــة فقدآن...
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 22 - 09 - 2009, 22:42
مشاركات: 24
المشاهدات: 3,220
أرسلت بواسطة Nodi
رد: مشكلة بمنتدانا العزبز ادخلوا قبل فوات الاوان

أخــتي إللي فهمتهـ مـنك انهـ مفيش أحــد بيقـولك شكراً

أو نــآدراً بس ليس شــرط إنــهـ يضغط علي أيــقوون شكراً

لأنهـ كــآفي إنهـ نـزل رد وقـآلك فيهـ شكراً

لكــن لـو شخص قرأ الموضوع وليس...
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 19 - 09 - 2009, 02:19
مشاركات: 4
المشاهدات: 1,163
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 16 - 09 - 2009, 22:52
مشاركات: 1,544
المشاهدات: 102,868
أرسلت بواسطة Nodi
رد: عمارة الاعضاء

ههههههههههههههههـ ميــن إللي يدي ميــن يـآ مـآمـآ :((

إن شـآء الله عنـك مـآ جددتــي :((
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 16 - 09 - 2009, 14:10
مشاركات: 24
المشاهدات: 4,334
أرسلت بواسطة Nodi
رد: 凤 .. أشيـــــــــــاء ( لا ) تحلم بها .. 凤

عــفواً أخــوآنــي .. شكراً علي الـتشجـيع ..
المنتدى: تسلية ومرح 16 - 09 - 2009, 14:07
مشاركات: 112
المشاهدات: 8,422
أرسلت بواسطة Nodi
رد: سمعك تقيل

امـآآني تــآني :((
المنتدى: تسلية ومرح 16 - 09 - 2009, 14:06
مشاركات: 110
المشاهدات: 7,651
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 16 - 09 - 2009, 14:05
مشاركات: 1,544
المشاهدات: 102,868
أرسلت بواسطة Nodi
رد: عمارة الاعضاء

مــبروك يـآ دينـآ التــجـديــدآت عقبــآل لمـآ تدفعي الإيجــآر :((
المنتدى: دردشات 16 - 09 - 2009, 13:59
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

ههههههههههههههههههـ أنـآ بقول كده بردهـ :((

اهــ عرفته ^^"

بس من إمتي ليكي في الكورة :((
المنتدى: دردشات 16 - 09 - 2009, 03:00
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

|_)&%#! اذا كان للبرشا مليون مشجع فتأكد أنني منهم(*^[email protected]
|+_()*&^و أن كان للبرشا مشجع واحد فتأكد انه انا|+_()*&^
؟.,"/ٍ؛*&وإن لم يكن للبرشا أي مشجع فتأكد انني مت+_(*؟.
...
المنتدى: لقطات 16 - 09 - 2009, 02:24
مشاركات: 63
المشاهدات: 7,535
أرسلت بواسطة Nodi
رد: ماخرب الشباب الا البنات

ههههههههههههــ ظلمـ البـنـآت طيبين وفي حـآلهمـ ^^"

شكراً أخــِي لكِ
المنتدى: تسلية ومرح 16 - 09 - 2009, 02:12
مشاركات: 9
المشاهدات: 1,811
أرسلت بواسطة Nodi
رد: حب كمبيوترات

جـميلـة هــآيدي

إنتَ الـتـي قومتـي بكتـآبتهـآ ؟

شكراً لكَ أخـتي
المنتدى: الساحة العامة 15 - 09 - 2009, 20:41
مشاركات: 9
المشاهدات: 1,937
أرسلت بواسطة Nodi
رد: ˇ•ˆالتسجيل بمسابقة رمضان كريمˇ•ˆ

أختي بس أعطينـآ معـلومـآت عن الـمسـآبقة
المنتدى:  حوار وترحيب  15 - 09 - 2009, 06:42
مشاركات: 1
المشاهدات: 888
أرسلت بواسطة Nodi
رد: كييف

أخـتي عندمـآ دخـلت ملفك وجدت مـلفك منسقـاً فهذآ يدل علي إنكَ عـرفتي الـطريقـة

وإذآ إحتـآجتـي أى مسـآعدة تفضلي قـولين ..

أختـك سـلمي .
المنتدى:  حوار وترحيب  15 - 09 - 2009, 06:33
مشاركات: 10
المشاهدات: 1,847
أرسلت بواسطة Nodi
رد: مشكلة في التوقيع

الـسلآمـ عـليكمـ ورحمـة الله وبركـآتهـ

بسمـ الله الـرحمن الرحيمـ

أخـي بالنسبـة لـلتـوقيع فـأرسـل لأحد الأدآريين الـتـوقيع وسوف يـقوم بتثبيته وبعد ذلك

سيظهـر لكِ تعـديل الـتوقيع بـلوحة...
المنتدى:  حوار وترحيب  15 - 09 - 2009, 02:48
مشاركات: 9
المشاهدات: 2,327
أرسلت بواسطة Nodi
رد: اقسام المنتدى الاخرى لماذا لا تحظى على اهتمام الاعضاء .. شاركنا برأيك

السـلآمـ عليكمـ ورحمـة الله وبركـآته

بسمـ الله الـرحمــن الـرحيــمـ



أخــتي ليست فقط أقسـآمـ المنتدي الأخــري لآ تحظي إهتمـآم بل المنتدي كـآملاً

فـآلمنتدي أصبـح خـآملاً من إتجـآهـ...
المنتدى: الساحة العامة 15 - 09 - 2009, 02:35
مشاركات: 9
المشاهدات: 1,937
أرسلت بواسطة Nodi
رد: ˇ•ˆالتسجيل بمسابقة رمضان كريمˇ•ˆ

عذراً أخـتي و لكن لآ يـووجد وقت لتبدأ المـسـآبقـة أو حتي للإشتـرآك والإنتهـآء

فـرمضـآن سينتهي إمـآ يووم الـسبت أو الأحد والله أعلمـ

وإذآ تحبين أن تقيمين هذهـ المسـآبقـة

فقومي بتعديـل وقت...
المنتدى: رمضان حول العالم 12 - 09 - 2009, 20:34
مشاركات: 36
المشاهدات: 5,967
أرسلت بواسطة Nodi
رد: .:ْ:. ~ رمضـآنيــآتــ درنــهـ & بورسعيـد ~ .:ْ:.

مـوضوع في قمـــة الــروع‘ـــة {:9w1p3cib5lun.jpg:}

بس مش متـأخـر شـويـة بس ميمنعـش إنـهـ حـلوو :loveit:

وعـندي سـؤالـ لـهـآيدي :Neutral:
...
المنتدى: دردشات 11 - 09 - 2009, 20:54
مشاركات: 3,562
المشاهدات: 182,089
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: دردشات 11 - 09 - 2009, 19:16
مشاركات: 3,562
المشاهدات: 182,089
أرسلت بواسطة Nodi
رد: 。◕‿◕。 دردشــــهــ... خآ:صة للي ساكن في الامارا[: 。◕‿◕。

شــوو يـآ إيمـي بكـل محـل عمـ تحكين اثبتين بمحـل لأورجيكي كيف بيكون الـترحيب :((

إحمـ إحمـ إزيـكوآ يـآ عيـآلـز جييت أعدي وأسلمـ :((

يلا اشوفكوآ السنة الـجـآية :((
المنتدى: تسلية ومرح 08 - 09 - 2009, 23:57
مشاركات: 112
المشاهدات: 8,422
أرسلت بواسطة Nodi
رد: سمعك تقيل

عفواً

_______

حنـآن مين :((
المنتدى: تسلية ومرح 08 - 09 - 2009, 23:56
مشاركات: 110
المشاهدات: 7,651
أرسلت بواسطة Nodi
رد: ღ ღالامبراطورة ღ ღ

3333333333333

هههههههههـ
المنتدى: دردشات 08 - 09 - 2009, 23:50
مشاركات: 8
المشاهدات: 1,321
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للكويتيين

بس شكـل الـدردشـة نـآيمـة فبقولـ

خليهـ للكويتين بس ولأي ضيف هيزوركوآ علشـآن الدردشـة يكون فيهـآ

تفـآعـل:((
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 08 - 09 - 2009, 23:48
مشاركات: 16
المشاهدات: 2,046
أرسلت بواسطة Nodi
رد: الصدي ـق وق‘ــت الض ـيق <~<~<

أهـ أكـيد ممكن أصدقـآء وإنـآ أعرفك بنفسي سلمي من مصر
المنتدى: التصميم والإبداع 08 - 09 - 2009, 23:37
مشاركات: 16
المشاهدات: 2,485
أرسلت بواسطة Nodi
رد: صور رمزية ~ لآآآول 10 ,,<~<~<

مـآ فهمت يعني انتي بتسوين صـور رمـزيـة للأعضـآء إللي يبــون ولآ شــوو :66bc59o97ggk.jpg:

وعلي الــع‘ــمومـ مـرسي علي الـمجهود وأبي سـلآمتـك :9b2t6wltgjvb.jpg:
المنتدى: ديوان القصائد والشعر 08 - 09 - 2009, 01:58
مشاركات: 89
المشاهدات: 105,523
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: ديوان القصائد والشعر 05 - 09 - 2009, 06:48
مشاركات: 89
المشاهدات: 105,523
أرسلت بواسطة Nodi
رد: مسابقــة همـــس القوافي الأولى .. للخواطر والأشعار .. ...!!!

علي العـمومـ أنـآ بعثت مشـآركتي لعطيـة

وقولي إمتي هتخلص المسـآبقـًة
المنتدى: دردشات 04 - 09 - 2009, 06:40
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: دردشات 04 - 09 - 2009, 06:39
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: دردشات 04 - 09 - 2009, 06:33
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

هههههههههههههههههههههـ أوهـ يـآهـ علي أيـآمـ زمـآن

وحلآوتهـآ دهـ حصل تغيرات جـآمدة من زمـآن لحد دلوقتي

وحشنـآ إيهـ أخبـآرك ؟
المنتدى: دردشات 04 - 09 - 2009, 06:11
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

يـــــــــآآآهــ بقـآآلي قـــــــــــرن مدخـلتش الـدردشــة هنـآ

المهمـ إزيـكوآ عـآملين إيهـ ؟
المنتدى: دردشات 28 - 08 - 2009, 20:54
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

ههههههههههههههههههههـ دي ضحكتك بقي علي كدهـ :((

علي العمومـ كـل سنة وأختك طيبة عقبال مليون سنة :((

يلا تشـآآوو أشوفكـوآ بعدين
المنتدى: دردشات 27 - 08 - 2009, 20:31
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

هـآآيزز يـآ عيـآآلـ

إزيـكـوآ عـآملين إيهـ كـلهـ تمـآمـ

إيهـ أخبـآركم مع رمضـآن صـآيمين ولآ زى كـل سنة تلائيكوآ أكلين أكلكوآ وأكـل الجـيرآن مـآنـآ عـآرفـآكوآآ :((

حبيت أعدي وأسلمـ علشان...
المنتدى: ديوان القصائد والشعر 27 - 08 - 2009, 19:37
مشاركات: 89
المشاهدات: 105,523
أرسلت بواسطة Nodi
رد: مسابقــة همـــس القوافي الأولى .. للخواطر والأشعار .. ...!!!

والله أنـآ لسهـ مقررتش أشترك ولأ لأ

بس عندى كمـآن سـؤالـ شرط الكلآمـ إللي نكتبهـ يكون علي نفس الوزن ؟!
المنتدى:  حوار وترحيب  24 - 08 - 2009, 22:40
مشاركات: 2
المشاهدات: 1,368
أرسلت بواسطة Nodi
رد: ايه رأي احلى اصدقاء في الدنيا ؟؟؟

فـكـرة جـميلة

بس أنـآ عـن نفسي مقدرش أدخـل في الـدرآسة وهغيب عن الـمنتدى ~

ومـرسي ليكي هـآيدي علي الـموضوع إلـنـآيس
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 24 - 08 - 2009, 22:35
مشاركات: 99
المشاهدات: 10,033
أرسلت بواسطة Nodi
رد: سارع بتسجيل اسمك فى شجرة المنتدى

( Moly)
(محمد أيمن الفارس) (تررم)
(ilhame) (Wishes ) ( ‏ღمـَلاكـْ الـقـَلـْبـ ღ)
(.....ناراتو .... ...) (رومانسى)((.miro_adds)(..باكستاني ضايع ..))(~{ـצيغرڪ ωــگـۄتـے●.)(BRATZ GIRL)
...
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 24 - 08 - 2009, 22:32
مشاركات: 5
المشاهدات: 1,241
أرسلت بواسطة Nodi
رد: my i have friends

طبع‘ـاً أكـيد وأعتبريني من الـنهـآردة صديقتك إتفقنـآ

ونـآديني سلمي
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 24 - 08 - 2009, 03:15
مشاركات: 1,544
المشاهدات: 102,868
أرسلت بواسطة Nodi
رد: عمارة الاعضاء

يـآ عـيـآلز عـآيـزة أخـد رأيـكوآ في حـآجة كدهـ

وهي إنـوو نغير إسمـ عمـآرة الأعضـآء لبيت الـعـز >>إيهـ رأيـكـوآ :((<<
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 24 - 08 - 2009, 03:12
مشاركات: 1,544
المشاهدات: 102,868
أرسلت بواسطة Nodi
رد: عمارة الاعضاء

لأ بقي وأنـآ مالي أنـآ عـآيزة هتجيبي وإلآ هـآ :((
المنتدى: ديوان القصائد والشعر 24 - 08 - 2009, 03:09
مشاركات: 89
المشاهدات: 105,523
أرسلت بواسطة Nodi
رد: مسابقــة همـــس القوافي الأولى .. للخواطر والأشعار .. ...!!!

ع‘ـندي سـؤالـ الإشتـرآك في المسابقة إتـوقف ولآ لسهـ فيهـ وقت !
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 24 - 08 - 2009, 02:47
مشاركات: 1,544
المشاهدات: 102,868
أرسلت بواسطة Nodi
رد: عمارة الاعضاء

هههههههههههههههـ طيب يـآ دينـآ أنـآ عـآيزة آيس كـريمـ ومكرونة وشوية صراصير علشان نحلي بيهمـ:((
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 24 - 08 - 2009, 02:43
مشاركات: 1,544
المشاهدات: 102,868
أرسلت بواسطة Nodi
رد: عمارة الاعضاء

أصلي كـآن ورآيـة شغـل أعمـل إيهـ بقي يـآختي عـآيزة ادهن شقتي وأفرشهـآ وكدهـ:((
المنتدى: رمضان حول العالم 22 - 08 - 2009, 06:51
مشاركات: 24
المشاهدات: 12,236
أرسلت بواسطة Nodi
رد: *~× رمضـآإن لـيـ ب ـو ×~*

مـآشـآء الله مـوضوع فـآيف ستـآرز تستـآهـل جـزيـل الـشكـر :9b2t6wltgjvb.jpg:

وبالنسبة لـعـآدة الـمسح‘ـرآتي فهي كـآنت مـوجودة زمـآن لكن حـالـياً لأ

وهي عـآدة جميلة ولمـآ كنت طفلة كنت ضـرورى...
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 21 - 08 - 2009, 23:24
مشاركات: 15
المشاهدات: 2,688
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: دردشات 21 - 08 - 2009, 21:29
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 21 - 08 - 2009, 21:25
مشاركات: 15
المشاهدات: 2,688
أرسلت بواسطة Nodi
رد: لقاء مع نـــجمة ~©¦¦©~ •:*ღ*:• العضـــnodiـوة •:*ღ

هههههههههههـ أرنـوبة قديمـ غيرتهـ من أرنـوبة لـبينكي سمـآيـل ومنهـ لـبرنسيس نـودى :((

وسـورى طـولي فترة الإستضـآفة علشـآن عدى أكـتر من 3 شهـور ><"
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 21 - 08 - 2009, 21:08
مشاركات: 10
المشاهدات: 1,839
أرسلت بواسطة Nodi
رد: اي الكلمات التاليه تؤلمك؟!!؟

إلـسلآمـ عليكمـ أختي

بعتذر الـمـوضوع مـكرر ~

`·.¸¸.·¯`··._.· (اي من العبارات التالية تؤلمك .. اعترفوا !!!) `·.¸¸.·¯`··._.· (http://www.zakiworld.com/ar/vforum/showthread.php?t=65852)
المنتدى: دردشات 21 - 08 - 2009, 20:45
مشاركات: 960
المشاهدات: 60,273
أرسلت بواسطة Nodi
رد: ●•▫}{دردشة لـ ماماـه ـات ع ـالم زكي}{▫•●

إلـسلآمـ عليكمـ ورحمة الله وبركـآتهـ يـآ بنـآت

إزيـكوآ <<إن شـآء الله تمـآم

كـل سنة وانتوآ طيبين
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 21 - 08 - 2009, 19:31
مشاركات: 17
المشاهدات: 2,731
أرسلت بواسطة Nodi
رد: إجـرى بسرعهـ وتعـآلي شـووف ...

بعتذر بس كـآن لآزمـ أنـزلـ الـموضوع ><"

أنتي أكـثر والله يـآ نـور
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 21 - 08 - 2009, 19:27
مشاركات: 17
المشاهدات: 2,731
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: دردشات 20 - 08 - 2009, 04:52
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

كويسين وأنتِي يـآ إسـرآء إزيـك ؟!
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 19 - 08 - 2009, 07:55
مشاركات: 1,544
المشاهدات: 102,868
أرسلت بواسطة Nodi
رد: عمارة الاعضاء

الـووووهـآآت :((

مين معـآيـآ <<بيلوو<<الـرقمـ غلط يـآبنتـِي :((<<تيت تيت :((
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 18 - 08 - 2009, 00:36
مشاركات: 579
المشاهدات: 36,231
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: دردشات 18 - 08 - 2009, 00:10
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: دردشات 18 - 08 - 2009, 00:09
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

الله يبـآركـ فيكـِي يـآ قمـر

مش عـآرفة حـآجهـ غريبة بس هيـكون حجـآب

نص ونص مش أوى يعني بس الـطرحهـ علي الـرأس لكن الإيمـآن في القلب :((

يلــهووى بـدرى أوى :((

طبعاً حدت تـآريخـِي...
المنتدى: دردشات 17 - 08 - 2009, 07:06
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

ههههههههههههههـآآآى

ربنـآ يهديلك جهـآزك يـآ بنتِي ويطرحلك فيهـ البركهـ:((

الله يبـآرك فيكـي يـآ حجهـ إيمـِي

صحيح يـآ عيـآلز فيهـ حد هيصومـ في رمضـآن:((
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 17 - 08 - 2009, 07:02
مشاركات: 17
المشاهدات: 2,731
أرسلت بواسطة Nodi
رد: إجـرى بسرعهـ وتعـآلي شـووف ...

ههههههههههـ كـويس إنـك عرفتي أصـل من لون الخط يتعرف أنـآ أى أهـدآء إتبعت

نـزلتهـ بالون بالكلمة مغيرتش حـآجهـ خـآلص :((<<أمينة البنت إزآى ^_^

_________________________

والله يـآ إيمـآن إنتي...
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 17 - 08 - 2009, 06:58
مشاركات: 17
المشاهدات: 2,731
أرسلت بواسطة Nodi
رد: إجـرى بسرعهـ وتعـآلي شـووف ...

بجـد يـآ الآء كسفتينـِي وكلـك ذوق

ومـرسي يـآ سكـرٌ علي الـمرور

آلآء دهـ سر وأمـآنهـ ولـو قولتلك مين لآزمـ أقولـ لـغيرك

بس الشخص حلفني وقـريب هـو هيعرفك بنفسهـ خليهـآ مفـآجـأهـ :((

نـورتي
المنتدى: دردشات 17 - 08 - 2009, 03:03
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

وع‘ـليكمـ السلآمـ ~

كـويسين الـح‘ـمدلله وأنتـِي إزيـك ، إيهـ أخ‘ـبـآرك ؟!

والله أنتِي كمـآن

فينك كدهـ مخ‘ـتفيهـ ؟!
المنتدى: لقطات 17 - 08 - 2009, 02:59
مشاركات: 5
المشاهدات: 1,298
أرسلت بواسطة Nodi
رد: صور لزوجين شابين انجبا 17 طفلا ويعيشون حياة هادئه

ربنـآ يخليهمـ ويبـآرك فيهمـ ويـزيدهمـ كمـآن وكمـآن :((

اهـ والله يفتحوآ بيتهمـ مدرسة أحسن علي الأقـل يكسبوآ فـلوســ ويعرفوآ يعيشوآ:((

تسلمي يـآقمـر علي الــمــوضــوعٌ الـح ـلـوَِ

في...
المنتدى: ساحة التصاميم 16 - 08 - 2009, 22:44
مشاركات: 8
المشاهدات: 1,325
أرسلت بواسطة Nodi
رد: خلفية لرمضان

تسلمي يـآ قمـر بس يـآريت

لـو تيجـيبي كمـآن خلفيـآت لرمضـآن ~

في إنتظـآر جديدك !
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 16 - 08 - 2009, 22:09
مشاركات: 579
المشاهدات: 36,231
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 16 - 08 - 2009, 21:53
مشاركات: 17
المشاهدات: 2,731
أرسلت بواسطة Nodi
رد: إجـرى بسرعهـ وتعـآلي شـووف ...

إهـدآء من الـعضوة wishes للعضوة princess nodi :((


موسيقى

http://www.naseemalrooh.net/old/music/raqsa/rm/01.rm (http://www.naseemalrooh.net/old/music/raqsa/rm/01.rm)



من مجهولـ...
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 16 - 08 - 2009, 21:50
مشاركات: 17
المشاهدات: 2,731
أرسلت بواسطة Nodi
رد: إجـرى بسرعهـ وتعـآلي شـووف ...

أنتـِي الأجمـل بمـرورك :9b2t6wltgjvb.jpg:

أوكـِي

الله يعـآفيكى وتسلمـِي علي الـمرور نـورتِي :9w1p3cib5lun.jpg:
المنتدى: دردشات 16 - 08 - 2009, 21:47
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

يـآ عيـآلـ بـآركولـِي علي إنـِي كملت سنة في المنتدى

ومقدمـاً علي الحجـآب علشـآن هتحجب يوومـ الجمعهـ <<حدث تـآريخـِي :((><"

المهمـ إزيـكوآ ؟
المنتدى: دردشات 16 - 08 - 2009, 06:00
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 16 - 08 - 2009, 05:52
مشاركات: 17
المشاهدات: 2,731
أرسلت بواسطة Nodi
إجـرى بسرعهـ وتعـآلي شـووف ...

http://bintfuj.com/up/images/8inydaoqveik15h1tpb.gif



تعـآلي شـوف جـآلك إيهـ

فـكرة مـوضوعى عبـآر عن أهدآءآت من أشخـآص لأشخـآص ثـآنيين

مش مهمـ الأهدآء عبـآر عن إيهـ سـوآء كـآن أغنية /...
المنتدى: دردشات 13 - 08 - 2009, 22:09
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

بـلعب يـآختى وأنتِي بتهببي إيهـ:((
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 13 - 08 - 2009, 21:44
مشاركات: 199
المشاهدات: 18,114
أرسلت بواسطة Nodi
رد: فكره .. بس للي حيكونو موجودين في مصر من 1\7 الى 1\8

هههههههههههههههههههـآآآى بقـولـ فركش أحسن

إحنـآ نخليهـآ علي اجـآزة نص السنة ونتقـآبـل كلـنـآ :((

وبجد أنـآ مشفتش الـموضوع دهـ خـآلص النهـآردة أولـ مرة بس بجد والله الـفكرة حلوة :((

مع إنـِي...
المنتدى: ساحة التصاميم 11 - 08 - 2009, 08:39
مشاركات: 11
المشاهدات: 1,988
أرسلت بواسطة Nodi
رد: توقيعي الجديد

هـآآآى bratz girl

كـيفك << عسـآكـِي بخـير

بـآلـنسبهـ للـتـوقيع فهـو حـلو بس عنـدى تعليق علي الـخط لـو غيرتيهـ فـبيكون أحـلي وبلآ الـخلفية إلـبيضـآء إللي ورآء الـخط

وتـسلمـ إيـدك عـلي...
المنتدى: مستلزمات الفوتوشوب 11 - 08 - 2009, 08:34
مشاركات: 13
المشاهدات: 2,037
أرسلت بواسطة Nodi
رد: 4 صــور للتصآإمــيمـ ~

مـرسـي يـآ أفـآق علي الـصور

وتـمت عملية الـسرقة بنجـآح بس لآ تقولـي للشرطة بيمسكونـِي :((

في إنتظـآر جديدك !
المنتدى: دردشات 10 - 08 - 2009, 20:30
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

كـويسين الـحمدلله وأنتـِي إزيك ؟؟!

فينك كدهـ محدش شـآفك خـآلص في الأجـآزة ؟؟

أنتـِي عيد ميلآدك إمتـِي أصلاً ؟؟
المنتدى: دردشات 10 - 08 - 2009, 07:28
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

إلسـلآمـ عليكمـ ورحمهـ الله وبـركـآتهـ <<أولـ مرة في حيـآتـِي مبدأش كلآمـِي بهـآي :((

بس إحنـآ دآخـلين علي رمضـآن عايزين نتغير بقـِي خـآلص يعني من بعد رمضـآن

هيبقـِي فيهـ تحفظ شديد :((<<من...
المنتدى: الساحة العامة 10 - 08 - 2009, 06:33
مشاركات: 15
المشاهدات: 2,211
أرسلت بواسطة Nodi
رد: ~}بعــض الصــور التي ألتقطتها لكم عدستي

حـلوة الـصور وبـتـكون أحـلي لـو كـبـرتيهـآ

مـرسي لإلك أختـِي

في إنتظـآر جديدك !
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 08 - 08 - 2009, 19:10
مشاركات: 15
المشاهدات: 3,027
أرسلت بواسطة Nodi
رد: ساعدوا مجلة فرفشة

حـلـوة فكـرة الـرسمـ بس بمـآ إني مـآليش في الرسمـ بس أهـوو هـجـرب

بس هـو شـرط يكون رسمنـآ علي بـرنـآمج الـرسـآمـ !

المهمـ هفكرلك في مـوضـوع وبعدين أقولك عليهـ

ومـرسي علي مجهودكمـ وتعبكمـ
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 07 - 08 - 2009, 20:01
مشاركات: 22
المشاهدات: 3,185
أرسلت بواسطة Nodi
رد: صدقي او لا تصدقي...

عـآدى يـآ جمـآعة دى خدعة بصرية معمولهـ بالفوتوشوب يعني تجيبي صورة أى حد

وبعدين تقلبي الألوآن لأبيض وأسود

وتعملي الخدعة عادى مفيهاش حاجة تخوف :((
المنتدى: دردشات 07 - 08 - 2009, 18:38
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

كويسين وانتى

لو الله قـآلـ تسبحى قـآلـ إنتى أخرك الـترعهـ يـآ مـآمـآ:((
المنتدى: دردشات 07 - 08 - 2009, 18:37
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

ههههههههههههـ الـمنتدى خلآص رآحت عليهـ عمرهـ مـآ هيرجع زى زمـآن :((

إحنـآ ندعى ربنـآ إننـآ ندخل ولو دقيقة أصلـ السنة دى أنـآ تقريباً مش هدخل

ونـادراً إن دخلت في العيد يعني هشوفكوآ علي أجـآزة...
المنتدى: دردشات 07 - 08 - 2009, 18:34
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

هههههههههههههـ لآ متخافيش هذآكـر :((
المنتدى: دردشات 07 - 08 - 2009, 05:16
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

أنـآ كمـآن هغيب عن المنتدى تقريباً طـولـ فترة الدرآسة ونـآدراً إن دخلت بس مش هودعكوآ غير لمـآ

اجى أمشي :((
المنتدى: دردشات 07 - 08 - 2009, 05:14
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

مـبروك عليكى عقبالي لما اكمل سنتين :((

المهمـ إزيك ؟؟
المنتدى: دردشات 06 - 08 - 2009, 22:45
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 2 ( الأعضاء 1 والزوار 1) ‏princess nodi (http://www.zakiworld.com/ar/vforum/member.php?u=32942)+

إيهـ يـآ عيـآلـ إللي بيحصل دهـ الدردشة زمـآن كـآنت...
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 05 - 08 - 2009, 23:23
مشاركات: 22
المشاهدات: 3,185
أرسلت بواسطة Nodi
رد: صدقي او لا تصدقي...

الـنهـِـآردة وأنـآ قـآعدة علي الـفـوتـوشوب كنت بطبق درس عن الخدع البصرية

فمـرت عليهـ الصورة دى في الدرس

فحبيت أخليكوآ تشوفوآ الـصور إللي بتظهـر لمـآ تبصوآ علي النقط إللي في النص
...
المنتدى: دردشات 31 - 07 - 2009, 20:19
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: دردشات 31 - 07 - 2009, 20:19
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

إزيكـوآ عـآملين إيهـ ، إيهـ أخـبـآركمـ :((

يلآ أشوفكمـ بعدين أقصد أشوفكمـ يومـ الأربعاء <<ليهـ <<مـسـآفرة <<فين <<الـقـآهرة <<أهـ:((

<<عشـآن بس أريح دمـآغى وأخلص من الأسطوآنة بتـآعتكمـ:((
...
المنتدى: دردشات 31 - 07 - 2009, 20:16
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: دردشات 30 - 07 - 2009, 22:03
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

هـآآى يا بت أنتى وهى :((

إزيك يـآ إيمى ، عـآملهـ إيهـ ، مـآلك طولتى كدهـ ليهـ في السفر

انتى سافرتى من هنـآ ونور رجعت من هنـآ :((

يلآ بقي طمنيني عليكى
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 30 - 07 - 2009, 07:27
مشاركات: 562
المشاهدات: 43,624
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: تسلية ومرح 30 - 07 - 2009, 07:17
مشاركات: 27
المشاهدات: 3,048
أرسلت بواسطة Nodi
رد: اشكالنا بعام 3000

http://www.ashefaa.com/picup/uploads/2d03ba404a.gif

هههههههههههههههـ لو دهـ حصل فعلاً صدقينى عمرنـاً مـآ

هنلاقي عرسـآن وهنفضل في بيتنـآ :((

أصلـ دهـ مش منظر ميكب دهـ علي كدهـ إحنـآ بطبيعتنـآ...
المنتدى: لقطات 30 - 07 - 2009, 06:57
مشاركات: 7
المشاهدات: 1,580
أرسلت بواسطة Nodi
رد: خدعة بصرية ظريــــــــــــــــــفة

فعلاً خدعة بصرية لأن لمـآ جيت اعد الدوآئر المتحركة اكتشفت إنهـ مفيش ولآ دآئرة بتتحرك

لأنهـ لما بتركز علي دآئرة معينة تلائيها مبتتحركش ويتخيلك إنهـ الباقي بيتحرك

مـرسي علي الصورة

في إنتظـآر...
المنتدى: لقطات 30 - 07 - 2009, 06:52
مشاركات: 16
المشاهدات: 2,344
أرسلت بواسطة Nodi
رد: الفن بالماء والالوان

مـآ شـآء الله إللي عملهـآ فنان إبن فنـآن :((

مـرسي علي الصور يـآ عسل

في إنتظـآر جديدك!
المنتدى: لقطات 30 - 07 - 2009, 06:51
مشاركات: 14
المشاهدات: 1,994
أرسلت بواسطة Nodi
رد: صورة حبيتها كثيييييييييييييييير.........

نـآيس الصورة والبنت إللي فيها هى إللي محليـآهـآ ^^"

مـرسي يـآ عسل

في إنتظـآر جديدك!
المنتدى: لقطات 30 - 07 - 2009, 06:49
مشاركات: 29
المشاهدات: 3,621
أرسلت بواسطة Nodi
رد: طريقهـ لعمل عصير الصراصير رووعه

هههههههههههههـ أنـآ أموت من العطش ولآ إنى اشربهـ جتهمـ القرف ملوآآ البلد :((

عفرة اولـ مـآ تجربيهـ قوليلي بفكر اشتريهـ واذوقهـ لأصحـآبي :((

مرسي علي الصورة

في إنتظـآر جديدك !
المنتدى: لقطات 30 - 07 - 2009, 06:47
مشاركات: 37
المشاهدات: 4,491
أرسلت بواسطة Nodi
رد: ملكة جمال اليابان تجنن

ههههههههـ مـآشـآء الله عليها وعلي جمـالهـآ

دى مش ملكة جمالـ اليابان بس دى ملكة جمال العالمـ:((<<إحلفي^^"

ثـآنكس سـآرة علي الصورة

في إنتظـآر جديدك!
المنتدى: تسلية ومرح 30 - 07 - 2009, 06:44
مشاركات: 1,289
المشاهدات: 88,192
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: تسلية ومرح 30 - 07 - 2009, 06:43
مشاركات: 110
المشاهدات: 9,026
أرسلت بواسطة Nodi
المنتدى: دردشات 30 - 07 - 2009, 06:04
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
رد: دردشة للمصريين وإلى يحب يتفضل الشاى على حسابى

يا عيالـ هى امنية و كريم وإيمـآن مش وحشوكوآ

بجد الدردشة نقصاهمـ يـآريت بقي يرجعوآ عشان في الدراسة

يمكن مدخلش غير كل فين وفين
المنتدى: تسلية ومرح 30 - 07 - 2009, 05:44
مشاركات: 446
المشاهدات: 52,984
أرسلت بواسطة Nodi
رد: كـرسي الآعتراف .. ~

هـلووو

إلـصرآح ـهـ أنـآ كل يومـ أدخل علي الموضوع وأكتب شويهـ أسئلهـ وأكسل أكتب البـآقي وأقفل http://www.m8ms.net/vb/images/smilies/Happy-10.gif

بس إلـنهـآردة نـآويـآهـآ ^^

أولـ ح ـآجهـ الكدب...
المنتدى: دردشات 29 - 07 - 2009, 22:03
مشاركات: 960
المشاهدات: 60,273
أرسلت بواسطة Nodi
رد: ●•▫}{دردشة لـ ماماـه ـات ع ـالم زكي}{▫•●

ههههههههههههههـ اجبلك البيبرونة يـآ أمـ حلمى :((
المنتدى: عالم الأدب 29 - 07 - 2009, 21:52
مشاركات: 52
المشاهدات: 7,467
أرسلت بواسطة Nodi
رد: مجله فرفشه العدد السابع

هههههههههههههـ والله العدد دهـ احلي من العدد إللي فات مليون مرة وسبحان الله هى إللي عملآهـآ

وبعدين لو قلوآ مش معنى كدهـ إنه العدد مش حلو اوكى ياختى يعني متكرهيش البنت في اليومـ

إللي ساعدتك فيهـ...
المنتدى: عالم الأدب 29 - 07 - 2009, 21:33
مشاركات: 52
المشاهدات: 7,467
أرسلت بواسطة Nodi
رد: مجله فرفشه العدد السابع

مـآ شـآء الله المجلهـ روعة ومنسقة ومـوآضيعهـآ حلوة ومش كتيرة ودهـ إللي عاجبنى فيهـآ

أمـآ بالنسبهـ لموضوع الغش فهوو عندنـآ إحنـآ مش بنحتـآج نعمل برآشيمـ عشان بيكون معـآنـآ الكتب:((

امـآ بالنسبهـ...
المنتدى: دردشات 28 - 07 - 2009, 05:14
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
هـآآيزز يـآ عيـآلـ إزيـكوآ عـآملين إيهـ،...

هـآآيزز يـآ عيـآلـ

إزيـكوآ عـآملين إيهـ، إيهـ أخـبـآركمـ

أنـآ حاسة إن الدردشة اليومين دولـ نـآيمة موت عايزين قبـلـ مـآ نبدأ دروس ودرآسهـ نرجعهـآ لحـآلتهـآ الطبيعيهـ:((
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 27 - 07 - 2009, 01:29
مشاركات: 1,544
المشاهدات: 102,868
أرسلت بواسطة Nodi
يـآ عيال شوفتوآ الموضوع إتنقل إزآى وكمـآن بلون...

يـآ عيال شوفتوآ الموضوع إتنقل إزآى وكمـآن بلون الخط الأحمر فروحت معدلآهـ وغيرت اللون وشوية كلمـآت

وحتى إللي نقلوآ ولآ قـآلوآ إسمـ المنتدى ولآ حتى كتبوآ كلمة منقولـ

إيهـ دوولـ يـآرب فـأنـآ عملت...
المنتدى: دردشات 26 - 07 - 2009, 22:07
مشاركات: 960
المشاهدات: 60,273
أرسلت بواسطة Nodi
أخيراً البتـآعة دى رجعت :((

أخيراً البتـآعة دى رجعت :((
المنتدى: نشرة الأخبار 26 - 07 - 2009, 22:03
مشاركات: 17
المشاهدات: 2,213
أرسلت بواسطة Nodi
شكراً علي التنبيهـ وهغير إلإيميل وأكتب إسمـ...

شكراً علي التنبيهـ وهغير إلإيميل وأكتب إسمـ الإيميل الجديد ..
المنتدى: دردشات 26 - 07 - 2009, 05:15
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
أصل معظمهمـ سـآفروآ وبقينـآ قليل لما بنشقر...

أصل معظمهمـ سـآفروآ وبقينـآ قليل لما بنشقر عليهـآ:((
المنتدى: عالم الأدب 26 - 07 - 2009, 04:37
مشاركات: 18
المشاهدات: 2,080
أرسلت بواسطة Nodi
والله بترجمهـ أو من غير فهى أكيد هتـكون حلوة...

والله بترجمهـ أو من غير فهى أكيد هتـكون حلوة عشـآن إنتى إلي عملآهـآ<<إيهـ الذوق دهـ:((
المنتدى: دردشات 25 - 07 - 2009, 07:46
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
هـآآي <<رجعت للبينك بدلـ الأورنج مش كدهـ أحلي...

هـآآي <<رجعت للبينك بدلـ الأورنج مش كدهـ أحلي بـردهـ :((

المهمـ إزيـكـوآ ، ع ـآملين إيهـ ، إيهـ أخ ـبـآركمـ <<إن شـآء الله كويسين :((

كنت عايزة أحكيلكوآ علي حتة موقف حصل مع حد كدهـ بس إيهـ...
المنتدى: دردشات 24 - 07 - 2009, 01:27
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
هـآآى يـآ عيـآلـ إزيـكوآ ، ع ـآملين إيهـ :((

هـآآى يـآ عيـآلـ

إزيـكوآ ، ع ـآملين إيهـ :((
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 24 - 07 - 2009, 00:27
مشاركات: 44
المشاهدات: 6,732
أرسلت بواسطة Nodi
هـآآى إزيك فرح ، عاملة إيهـ المهمـ...

هـآآى

إزيك فرح ، عاملة إيهـ

المهمـ إنتى بتقولي اعلآن الفـآئزين بكرة هتقوليهـ

والمسابقة لسهـ في بدآيتهـآ مـأخدتش يومين

وأنتى بتقولي هنـآ اعلان الفائزين هيكون بعد اسبوعين من بدآية...
المنتدى: المطبخ والطبخ 23 - 07 - 2009, 19:13
مشاركات: 29
المشاهدات: 3,007
أرسلت بواسطة Nodi
إلـصرآحـهـ علي حسب لو كنت عطشانة بشرب عصير بس...

إلـصرآحـهـ علي حسب لو كنت عطشانة بشرب عصير بس كعـآدة مش بشرب غير وأنـآ بـأكـل عشـآن

أبلع للأكل يوقف :((


إلـصرآحهـ إنبسط أوى خصوصـاً إنهـ من زمـآن مشـآركتش في إلـموآضيع ومعـرفش إيهـ جديدهـآ ...
المنتدى: دردشات 23 - 07 - 2009, 05:31
مشاركات: 13,033
المشاهدات: 831,686
أرسلت بواسطة Nodi
ربنـآ معـآكى يـآ ميمـآ ويوفقك ~ بس يبقي...

ربنـآ معـآكى يـآ ميمـآ ويوفقك ~

بس يبقي إدخلي كدهـ وشقري علينـآ وطمنينـآ عليكى

وهتوحشينـآ والله }~
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 23 - 07 - 2009, 03:01
مشاركات: 562
المشاهدات: 43,624
أرسلت بواسطة Nodi
ميس مـآجيك :((

ميس مـآجيك :((
المنتدى: التصميم والإبداع 23 - 07 - 2009, 02:49
مشاركات: 51
المشاهدات: 8,730
أرسلت بواسطة Nodi
مـرسي إلـهـآمـ علي الـصور وتمت عملية السرقة بنجاح...

مـرسي إلـهـآمـ علي الـصور وتمت عملية السرقة بنجاح بس متقوليش لحد :((
المنتدى: قضايا ساخنة ونقاشات 23 - 07 - 2009, 02:27
مشاركات: 562
المشاهدات: 43,624
أرسلت بواسطة Nodi
مـيس مـآجيك

مـيس مـآجيك
عرض النتائج 1 إلى 200 من 8988

 
الانتقال السريع


الساعة الآن 21:41.


 Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.

2005 - 2017 zakiworld website